Knæk Cancer

STÅ SAMMEN – KNÆK CANCER

Knæk Cancer er Danmarks største indsats mod kræft, hvor TV 2 og Kræftens Bekæmpelse i fællesskab forener danskerne i kampen mod den alvorlige sygdom, og samler penge ind til at bekæmpe kræft. Vi samler danskerne og sætter fokus på det faktum, at 1 ud af 3 danskere rammes af kræft, og de 2 andre er pårørende. Sammen kan vi gøre en forskel.

Stå Sammen – Knæk Cancer.

Branding trailer

I hele uge 43, hvor TV 2 har fokus på Knæk Cancer, pakker vi fladen ind før og efter reklamerne i årets Knæk Cancer kampagneidentitet. De kaldes ”identer” og disse tager, i Knæk Cancer kampagnens tilfælde, afsæt i vores overordnede brandingfilm og 1-ud-af-3 koncept.

Identer

#Knækcancerblomst er en aktivitet på sociale medier, hvor vi hvert år opfordrer danskerne til at dele deres fortolkning af Knæk Cancers logo; selve blomsten. Formålet er at udbrede vores kampagne og vigtigst af alt, at samle danskerne og fortælle, at ALLE uanset vores forskelligheder kan være med til at samle ind til Knæk Cancer.

#knækcancerblomst spot

Som en del af dette års Knæk Cancer kampagne, skal TV 2 sammen med Kræftens Bekæmpelse fortælle danskerne hvad pengene går til. Vi har hacket en velkendt situation, indkøbsturen, med skjult kamera. Vi satte komikeren Melvin Kakooza bag kassen, som på kreativ vis ”holder” på kunderne, mens han henkastet får fortalt om nogle af de gode formål, man støtter, når man støtter Knæk Cancer.

tv.tv2.dk/knaekcancer

© TV 2 MARKETING 2017. ALL RIGHTS RESERVED.

vi sælger TV 2 til danskerne. Vi forfører, samler og sikrer danskernes engagement i alt det vi deler.