Marketing er en af Danmarks stærkeste kreative afdelinger, der iscenesætter TV 2 Danmarks brands på tværs af alle medieplatforme.


Vi designer look & feel og konceptudvikler og producerer husets kampagner.

Teams

Marketing Strategy & Operations

Marketing Strategy & Operations skaber og driver strategisk funderede marketingkampagner. Vi står for alt fra strategi og projektledelse til produktion og evaluering. Vi sikrer, at husets marketingaktiviteter styrker TV 2 Play og TV 2 Danmark og lever op til målsætningerne, uanset om det er brand building, nysalg eller fastholdelse.

Vi er omdrejningspunktet i forhold til at få tingene til at ske og vi arbejder sammen med mange kolleger, både i og uden for marketing.

Design

Vi er i Designteamet ansvarlige for TV 2 Danmarks Corporate Visual Identity – CVI. Vi skaber brandidentiteter, der ikke bare ses, men mærkes. Vores arbejde sikrer, at TV 2’s brand er stærkt og konsistent, understøttet af nøje udarbejdede systemer og værktøjer. Fra det øjeblik du møder vores key art til den sidste brugerrejse, er vores mål klart: At danskerne altid ved, de er i kontakt med TV 2. Vores design er ikke bare æstetik; det er den røde tråd, der skaber sammenhæng og binder hele TV 2 sammen. Vi er brand designere, key art designere og motion designere.

Medie & Promotion

Medie & Promotion huser afdelingens interne mediebureau, og vi planlægger og optimerer afdelingens kampagner helt fra mediestrategi til eksekvering både i eget økosystem og på eksterne medier. I teamet sidder medierådgivere, flowplannere og digitale specialister, som på baggrund af analyser og modellering optimerer vores medieindsatser.
Vores promo producere, speakere og on-screen graphics specialister skaber den aktuelle kreative puls på vores platforme.

Creative

Creative er ansvarlig for at udvikle originale, effektive og tværmediale koncepter med et tydeligt TV 2-udtryk, samt at eksekvere sammenhængende kampagner på tværs af elementer i en følelsesmæssig og kunstnerisk form baseret på dramaturgisk indsigt.

I takt med medieudviklingen, der konstant bringer nye formater, platforme, genrer, udtryksmuligheder og samarbejdsformer med sig, udvikler CREATIVE’s rolle og opgaver sig tilsvarende. CREATIVE består af tre kreative fagteams: koncept, film og social. Vores kompetencer spænder over kreativ strategi, art direction, tekstforfatning, klipning, instruktion og social media management.

Corporate Brand & Responsibility

Corporate Brand & Responsibility er ansvarlig for TV 2 Danmarks ansvarligheds- og positioneringsindsatser, som er henvendt TV 2 Danmarks eksterne målgrupper. Vi udvikler, implementerer og monitorerer TV 2 Danmarks brandstrategier, herunder TV 2 Plays brandplatform “Alt det vi deler”.

Ansøg i TV 2 Marketing

Vi hører gerne fra kvalificerede, ambitiøse og spændende kandidater. Hvis du føler, at du har, hvad der skal til, for løfte markedsføringen af Danmarks største mediehus, skal du tage fat i os. Find den relevante teamchef ved at benytte filteret nedenfor.

People

Filter

Sarah Louise Andkjær Kludt

Medierådgiver

Kristina Knudsen

Promo Producer

Simon Foskjær

Key Art Designer

Jacob Lynge Nordentoft

Film Creative Lead

Lars Attermann

Speaker, TV 2 Charlie

Trine Bolving Pedersen

Promotion Teamchef

Thomas Fabricius

Copywriter

Emil Gammeltoft

Junior Art Director

Sebastian David Zamorski

Art Director Lead

Nicolai Dimon

Art Director

Jesper Andersson

Senior Brand Manager

Camilla Ris Bagger

Senior Projektleder

Jannik Bjørn Lykke

Key Art Designer

Simon Bang Ryhede

Head of Creative Management

Ulrik Petersen

Promo Producer & Media Manager

Kristian Vestergaard Jensen

Art Director

Jonas Søgaard Jensen

Film Creative

Louise Dohn

Social Media Specialist

Sidsel Bottke Poulsen

Brand Manager

Charlotte Refslund Thomsen

Kreativ Producer

Troels Gammelgaard

Social Media Marketing Specialist

Christine Nyby Seligmann

Kampagnekoordinator

Kevin John Vestdam

Film Creative

Morten Brian Pedersen

Brand Manager

Rasmus Bækdal

Paid Search Specialist

Chaga Signe Bruun

Creative Director

Maria Brandt Pedersen

Key Art Designer

Line Ringby Smed

Lead Social Media Manager

Mette Skogmann

Senior Projektleder

Lasse Borup

Film Creative

Kristjan Olesen

Motion Graphics Designer

Charlotte Boysen

Art Director

Freja Emilie Hyldgaard

Brand Designer / Creative Talent

Casper Emil Risom

Social Media Manager

Anita Lykke Andersen

Brand Manager

Anna Katrine Støvring

Senior Brand Manager

Anders Korsbæk

Brand Designer

Troels Gunnar Barreth

Speaker, TV 2

Kathrine Hvolby

Klippeassistent

Elsa Maria Møller

Flowplanner

Kasper Adsbøll

Head of Corporate Brand & Responsibility

Rikke Grønlund

Konstitueret Marketingdirektør, Medie- og promotionchef

Sofie Carlsen

Ressource Manager

Morten Engberg Stensgaard

Teamchef, Medieplanlægger

Kasper Arentsen

Promo Producer

Emma Frost Vanggaard

Projektleder

Maria Sejer Miller

Speaker, TV 2

Johnny Kedan Ramseyer

Medierådgiver

Peter Nielsen

Film Creative

Louise Rasmussen

Senior Design Manager

Simon Hartvig Daugaard

Motion Graphics Designer

Stine Arild Pedersen

Flowplanner

Line Lorentzen

Art Director

Tina Ringberg Haahr

Designchef

Dennis Birkebøg

Promo Producer

Jesper Juul Frandsen

Head of Marketing Strategy & Operations

Maria Louise Ottesen

Lead Kreativ Producer

Birgit Andersen

Flowplanner

Jakob Ostenfeld

Junior Copywriter

Camilla Gabs Madsen

Speaker, TV 2, TV 2 Play, TV 2 Sport X

Louise Brinkland Færch

Senior Projektleder

Veronica Sascha Stahl

Copywriter (barsel)

Lucas Fisker

Senior Brand Designer

Laura Margrethe Gregersen

Social Media Manager

Line Rydal Kristensen

Social Media Manager