SUSPEKT

Kom ind i rumskibet

TRAILER

I fem afsnit kommer vi ombord på rumskibet ’Suspekt’ og følger tilblivelsen af albummet ’ Sindssyge ting’. Undervejs lærer vi Emil, Andreas og Rune endnu bedre at kende når vi følger dem på deres sommertour, kommer med ind i studiet og med op på scenen, når det hele kulminerer med pladeudgivelse og en optræden til ZULU Awards 2020.

Ambitionen var at skabe en kampagne med høj synergi mellem Suspekts visuelle univers og TV 2 PLAY, og at tappe ind i hypen fra pladeudgivelsen.

Kampagnen havde en solid dækningsgrad og gennemsnitlig frekvens på TV – både blandt den unge og den brede målgruppe – og var super stærk på de sociale medier.

Med optimerede kreativer til hver enkelt platform og placering, samt legesyge og eksperimenterende greb – fx en skjult premierevisning med en personlig hilsen på Facebook og et hemmeligt fanarrangement med Suspekt for de mest inkarnerede fans – nåede vi over rampen med en kampagne, der i gennemslagskraft, reach og engagement scorede helt i top, med mere end 1 millioner i reach flere gange.

DESIGN POP-UP

© TV 2 MARKETING 2017. ALL RIGHTS RESERVED.

vi sælger TV 2 til danskerne. Vi forfører, samler og sikrer danskernes engagement i alt det vi deler.