Vild med Dans 2020

Det er vores ambition, at danskerne skal vide og forvente, at weekenden er bedst på TV 2. Så i et efterår, hvor de store underholdningsformater ligger som perler på en snor med Vild med Dans som kronjuvelen, var det oplagt at gribe muligheden til at cementere vores ambition i årets Vild med Dans-kampagne. For mange er Vild med Dans et program, der griber dem efter en lang arbejdsuge og fører dem ind i et farverigt og festligt weekendunivers.

Ud fra den indsigt at de professionelle dansere er det største trækplaster for vores følgere inden premieren, valgte vi for første gang i lang tid at annoncere dem før nydanserne. De professionelle dansere blev brugt aktivt i afsløringen af sig selv og til at hype nydanserne.

AFSLØRING AF DE PROFESSIONELLE DANSERE (SoMe)

Vi lavede en rebus til hver af nydanserne, så vores følgere kunne gætte på deres identitet inden nyheden om hans/hendes medvirken blev offentliggjort. Umiddelbart efter nyheden om hver nydanser, postede vi en video, hvor de selv kunne annoncere deres medvirken. På denne måde skabte vi en tidlig relation til vores følgere.

AFSLØRING AF NYDANSERNE (SoMe)

Op mod premieren brugte vi de professionelle dansere og nydanserne selv til at annoncere de nye parkonstellationer og tease for premieren. På den måde beholdte vi den nære relation til vores følgere.

AFSLØRING AF PARRENE

Kampagnen 2019

Alle kender Vild med Dans, hvorfor vi i årets lancering har vendt kameraet mod seerne og gjort oplevelsen mere nærværende. Programmet behøver ingen forklaring. Vi vil vise, hvordan fascinationen, inspirationen og glæden i lige så høj grad lever i verden omkring os og i os selv, som den gør i programmet.

Vi bruger de sociale platforme til at fremhæve mangfoldigheden i vores kampagnelancering. Med en række små film om dans udvider vi konceptet og fortællingen om, at alle er Vild med Dans. Formålet er at skabe en følelse af, at programmet, ligesom dans, tilhører os alle.

Hvert år bringer 12 nye mennesker deres egne håb, drømme og personlighed ind i programmet. Det er dem, der skaber og udvider historien om alt det, som Vild med Dans kan. Nydanserne er Vild med Dans.

Når programmet først er startet, er der inviteret til fest hver fredag! I tråd med kampagnekonceptet bliver værtinderne portrætteret i deres egne udtryk, men tonen og farvesætningerne er guld og glimmer.

© TV 2 MARKETING 2017. ALL RIGHTS RESERVED.

vi sælger TV 2 til danskerne. Vi forfører, samler og sikrer danskernes engagement i alt det vi deler.