Det er vores ambition, at danskerne skal vide og forvente, at weekenden er bedst på TV 2. Så i et efterår, hvor de store underholdningsformater ligger som perler på en snor med Vild med Dans som kronjuvelen, var det oplagt at gribe muligheden til at cementere vores ambition i årets Vild med Dans-kampagne. For mange er Vild med Dans et program, der griber dem efter en lang arbejdsuge og fører dem ind i et farverigt og festligt weekendunivers.
Ud fra den indsigt at de professionelle dansere er det største trækplaster for vores følgere inden premieren, valgte vi for første gang i lang tid at annoncere dem før nydanserne. De professionelle dansere blev brugt aktivt i afsløringen af sig selv og til at hype nydanserne.
AFSLØRING AF DE PROFESSIONELLE DANSERE (SoMe)
Vi lavede en rebus til hver af nydanserne, så vores følgere kunne gætte på deres identitet inden nyheden om hans/hendes medvirken blev offentliggjort. Umiddelbart efter nyheden om hver nydanser, postede vi en video, hvor de selv kunne annoncere deres medvirken. På denne måde skabte vi en tidlig relation til vores følgere.
AFSLØRING AF NYDANSERNE (SoMe)
Op mod premieren brugte vi de professionelle dansere og nydanserne selv til at annoncere de nye parkonstellationer og tease for premieren. På den måde beholdte vi den nære relation til vores følgere.
AFSLØRING AF PARRENE